2011年10月23日

韓國 - Salad Bar


星期六,隻佬去踩單車踩成日,就計劃自己去睇Seoul國際航空宇宙&防衛展.唸住'單'聲俾佢知,點知佢唔俾我自己去,係都要話星期日陪我去. 咁好死...難得一日佢老婆唔煩佢自己去搵節目,但係佢呢,偏要自尋煩惱. 唸唸下...都係老公了解我,因為我有一隻與別不同既手指,就係掂親咩都爛既(電視機,錄影機,鬧鐘都係我既傑作). 佢驚我郁一郁隻手指,人地d野就會好化學咁爛左,個度又有咁多戰機坦克咁,少咁個螺絲都賠唔起嘛. 都係你醒. 呀~米住, 你蠢呀, 如果我整爛人野無錢賠,我就會俾人的去坐花廳,你未有藉口揾過第二個囉,你恨左好耐啦~ 唔駛擔心我呀,花廳有人煮飯我食,又有人'睇住'我, 應該會好似香港咁有野做賺零用錢啩, 政府會'好好'照顧我架喇.
點知踩完單車攰到爆,唔駛問去唔成啦, 無得睇飛行表演,而今日係last一日. 我唔嬲,因為下個禮拜第二度有得睇. 我仲有機會. 如果唔係,你小心你個XL頭,你要咩size,我實好好咁

為左補償你遵守唔到既承諾,今晚就由我發辦. 係呀,每當你應承同我去邊度邊度而你又做唔到, 我就會自動自覺開著電腦,搵定食咩, 斬你一頸血補償我無得去既心靈.
今晚就食salad bar...
叫左呢個main menu, 包2人salad bar, 埋單都係 59,900 won,抵. 但係個牛成500g,對我地唔習慣食肉既人黎講係超巨型,食唔哂好嘥呀~


salad bar:
有芒果salad,雖然係急凍,好過無,呢度既新鮮芒果成廿幾蚊1個,仲要唔熟又唔靚,點買呀...講開生果,火龍果仲貴,成50蚊個,榴槤四佰幾蚊個,痴舊線...
其實我黎呢間最主要係想食炒河,雖然味道唔同香港,但都不過不失,算過下口癮.


有我鐘意既三文魚沙律
黎多round炒河同三文魚沙律...
個白汁意粉又出奇地好味喎,想食多碟但係無肚裝. 
芝士cake 同埋brownie, 個 brownie好正,好濃朱古力味,又實淨,合哂我口味~個人每樣食左3件.
仲有蝦,ribs,黑芝麻雪糕,枝豆...我...我...我...都未食架,要下次再食過

食完埋單,我呢個雀仔肚一出人地門口就要搵toilet,都唔明點解,我有呢個肚都可以食到我肥肥白白,真係天生異稟. 真係羨慕d人有神仙肚,去旅行可以咩都擺入口,我就...

沒有留言:

張貼留言