2011年10月30日

我的新寵兒


星期六,無節目,兩公婆,鬥木獨...


但係星期六晚走左去買手機. 都唸左好耐,買Galaxy S II 好定ipad2好. ipad2多數用黎玩,下下拎咁大部出街唔係咁方便. 況且呀妹話如果出ipad3就俾佢部ipad2我,咁如果我而家又買ipad2未好敗家.

而手機呢,因為部舊手機都唔用得好耐, 如果買過部新既,我要既function都有,又方便攜帶, 至緊要係速度,上網快,camera 既質素又得, 一拎上手已經鐘意部機. 終於,扑槌買手機. 唯獨是聽音樂,音質方面再改良下就更好喇..


初初唸住買Galaxy S II, 個店員計完條數,反而Galaxy S II LTE 月費平過Galaxy S II (話就話平過,對我黎講都幾貴,2年合約 66,xxx won/每月, 2年後淨月費都要42,000won+4,200won tax) 點都好啦,呢部電話如果無俾我既超能力手指篤爛既話,都會長命多幾年既...
 



下面d相就係用呢部電話影架喇~



今日去左行outlet 


坐低食個donut先


影夜景都幾清...楚, 去食晚飯lu~
真係幾鐘意佢既相機,以後出街又唔使另外托部相機出街,正所謂一機攪掂哂~

但係因為呢個model太新,所以個case只得一個款,一個色. 暫時唔買住,求神拜佛唔好咁快俾我跌爛~

沒有留言:

張貼留言