2011年10月19日

無俾錢=偷??


星期一去超市,今日先發現唔記得俾西瓜錢, 已經係第2次喇, 上兩個月又係唔記得...兩個都咁大頭蝦...


哎吔,好驚有報應呀~

因為有一次去超市,又係唔記得俾一樣野既錢. (當時唸起老媽子因為人地找多左錢俾佢,幾蚊雞啫,就拗柴整親隻腳.) 我仲同老公講,唔緊要,我地兩個人四條腿...

點知無幾耐, 去明洞,假日見其他車通街泊,我地又泊,食食下晚飯,收到text message話我地架車拖走左,叫我地贖番架車. 嘩~當堂飯都食唔落,即刻飛的去攞番架車,俾左40,000won 拖車費,違例泊車費遲d會叫我地俾...

幾廿蚊變左無幾百蚊, 最衰call 拖車個八婆, 佢叫你拖你同佢收呀嘛,同我收做咩啫!! 

仲係衰唔知錯~ 

今次個西瓜成百蚊,會唔會仲大劑d呢? 

沒有留言:

張貼留言