2011年10月3日

Outlet & 프로방스마을


今日去左坡州 outlet & 프로방스마을
晚飯食치즈닭갈비(芝士雞肋骨)

回程返屋企時,有架車突然連cut兩條線cut係我地前面,真係失驚無神直衝入黎個隻呀! 嘩,你以為自己係車神呀?! 好彩收得切o者,唔係隊鬼爛你個屎忽唔好怨人!!! 平時既我會第一時間媽媽聲,但係今晚個人好平靜,淨係'嘩~'左一聲,然後睇住架車係度左穿右插,係,佢繼續cut黎cut去...痴9線!
跟住聽到隔離有把好冷漠既聲: 鬼唔望你撞車,撞到殘廢,唔好死呀,係殘廢呀!
...我聽完係度爆笑!! 好毒呀!! 佢毒起上黎仲勁過我. 我最毒既一句都係 '你趕住去死唔通唔俾你死咩?!' 事緣有一日,行人過路燈轉左綠色,但係有個pk照衝燈,嘩~前面過緊馬路既人如果行快兩步就真係係咁大喇~

仲有一次,條馬路有5條線,d車等緊轉綠燈. 好喇,轉綠燈時突然最左邊有架車係前面橫越4條線轉入右面條街, 我地呢4架排頭位既車全部呆哂,停係我地隔離既巴士司機好激動,猛響bu,緊係啦,佢第一個踩油,淨d剎唔切.
呢d人自己死好啦,唔好累人!! 仲有一類人係唔抵可憐,就係醉駕!

沒有留言:

張貼留言