2011年11月18日

韓國首爾遊 - Day 5


Date:15 Nov 2011

今朝又係9點接佢地,食完麵包早餐,就起程去南山. 
我地停係山腰,都唔記得係未停係南山圖書館,然後就行上山. 


嘩~ 好靚呀, 仲要分開紅還紅,黃還黃,掃樹葉都掃得咁有心機,又有唸頭. 人地老闆,識做啦~

 
我就同個哥哥仔講: 你掃得好靚呀~
佢不知幾開心,多謝我喎~



呢條路行上去好C服,如果我住係附近實日日行,吸精...呀唔係,係吸能量...








今日天灰灰咁...




係南山留左2個鐘,就去食午飯,食刀削麵,水餃,同埋呢個 보쌈. 呢間為慶祝開業10周年,又減價喎,每樣減2,000won. 對韓國老闆黎講算多咯. 哈,佢地話個水餃好食,行超市時仲影低個包裝,唸住返加拿大買黎食.


食完,就行一陣COEX, 然後順便送佢地上車,我自己就繼續行街街

沒有留言:

張貼留言