2011年11月20日

又引我...

琴日老公又同人地去踩單車,我自己就係屋企enjoy下,晚飯...蘋果雪梨湯,好好飲呀,今次用左半隻雞煲,好出味,好過用豬腱煲.
夜晚7點幾,隻佬打電話俾我...

老公 : 你食左飯未呀?
我    :  食左啦... (咁好死,突登打黎問我食左飯未??)
老公 : 我而家食緊飯呀...你知唔知我食咩呀??
我    : 咁你食咩鴉? (一定有野,如果唔係點會食緊飯都放低筷子打俾我...)
老公 : 我食緊燒豬肉,好好食呀,非一般好食呀...下次同你一齊黎食呀.
我(心唸) : 衰野,知你啦,無啦啦打黎, 原來係引我...
我 : 咁你影張相俾我睇過.
老公 : 影左喇~

唉~唔睇由自可,一睇...唔好豬既我見到都想食, 豬肉切得厚厚既,我鐘意,因為出面食既通常都係切片,無咬勁...

佢仲話d豬肉係新鮮豬肉,唔係雪藏架,所以又得別彈牙嚼勁...

俾你咁講,仲得了?? 係韓國食既新鮮豬同雪藏豬真係好大分別架,好食好多架.
睇到我直頭想即刻去食啦,但係唔得啦,今日約左去食牛,係呀,30% off既牛,最後一日,今日唔食,唔通加番價先食咁笨咩?! 我呢d精明師奶仔黎架嘛~



沒有留言:

張貼留言