2011年11月22日

韓國拉麵,午餐肉

睇完碗碗碟碟,又到掃超市時間.

男人...始終鐘意食無益既野...

睇完碗碗碟碟,又到掃超市時間.

男人...始終鐘意食無益既野...

一, 拉麵. 呢隻手打麵係我地兩公婆一致認為最好食既拉麵. 老公係Times Square 間Emart見到就拿拿林靜雞雞放入架推車到,俾錢時我先發覺,仲大條道理話: 呢隻牌子而家好難搵呀,唔係間間有架.

你咁講,我邊好意思 say no呀~



二, 就係午餐肉,最反對買既垃圾食物之一. 都係一年食一次咁大把,今年直頭未食過.  2包大紫菜係加送既. 





佢仲話我返香港留低佢一個人時,屋企無餸都可以食喎~
超~我唔識收埋呀? 
我太了解你喇,如果我返兩個禮拜,你真係有本事食鬼哂. 如果我收埋,起碼你唔記得有呢樣野,記得既都懶得落街買.

唔好話我虐待你呀,我為你好咋....拿拿拿,你見我每次返香港都帶蝦餃鳳爪cheese cake俾你,就知我對你幾~好啦~
一, 拉麵. 呢隻手打麵係我地兩公婆一致認為最好食既拉麵. 老公係Times Square 間Emart見到就拿拿林靜雞雞放入架推車到,俾錢時我先發覺,仲大條道理話: 呢隻牌子而家好難搵呀,唔係間間有架.

你咁講,我邊好意思 say no呀~




二, 就係午餐肉,最反對買既垃圾食物之一. 都係一年食一次咁大把,今年直頭未食過.  2包大紫菜係加送既. 






佢仲話我返香港留低佢一個人時,屋企無餸都可以食喎~
超~我唔識收埋呀? 
我太了解你喇,如果我返兩個禮拜,你真係有本事食鬼哂. 如果我收埋,起碼你唔記得有呢樣野,記得既都懶得落街買.

唔好話我虐待你呀,我為你好咋....拿拿拿,你見我每次返香港都帶蝦餃鳳爪cheese cake俾你,就知我對你幾~好啦~

6 則留言:

  1. 我睇韓劇佢地既紫菜系食之前都要擦D好似系油既野系上面, 請問系D咩來既, 擦了D油系上面之後系唔系可以直接送飯食?或者中有第2樣野要做既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係麻油. 點食都係睇各人口味, 好似我地咁就唔擦麻油, 只係烤一烤, 放d豉油落飯上包黎食..

      刪除
    2. 烤一烤? 系唔系=用煎PAN用微火將紫菜烤到脆脆地甘?

      刪除
    3. 其實最好係直接喺爐火上面烤, 不過我就用pan, 主要係殺一殺菌...烤完係脆脆地架~

      刪除
    4. 尼隻麵香港都有得賣, 我屋企人都介紹我食尼隻. 佢地話好辣我又唔覺!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除