2011年11月20日

又到聖誕~ 又到聖誕~

今日去左 Times Square, 每次都會必去 Modern House, 因為鐘意睇碗碗碟碟...

門口就已經有棵聖誕樹.

一入到去,嘩~ 好多棵,棵棵都好靚.















其實佢連黑色聖誕樹都有,不過無影,有少少唔知點咁...
又有喎~


又有聖誕用具啦~

聖誕小擺設啦~




呢張木櫈仔又靚啦~
有我鍾意睇既玻璃杯仔啦~




煮食用具啦~






o係我聚精會神猛影猛影既時候,有個阻街既傻佬走黎同我講: 喂~你咁影,人地俾唔俾架,人地以為你係公司間諜喎.

唉,你生得個頭咁大,個膽咁細既,點出黎同我行呀?!

我?? 心口掛個'勇'字,背脊就掛'過頭'兩個字. yo~駛乜驚呀~


沒有留言:

張貼留言