2011年9月7日

腦塞


呢幾日做野做到頭瘟腦沌,好似今晚老公放工返屋企,一入門口就同我講: 有個好消息,有個壞消息,你想聽邊樣先?
我個口就開始上左鏈咁
自問自答:

我知~好消息係中秋唔駛返鄉下,壞消息係過左中秋先返...唔係,好消息係xxx壞消息係xxx, 呵~都唔係,好消息係xxx壞消息係xxx
...

老公只係講左一句,我條鏈就kick住左: 我係問你,想聽好消息先,定係壞消息先...
呵呵,係喎,你係咁問我架喎
---------------------------------------------------------------------------------
食完飯,佢去踩單車. 佢之前叫我搵件風褸俾佢,因為佢話琴晚涼.

出門口時,佢問左我句野,然後就出左門口.無幾耐,我發覺佢唔記得拎風褸,1分鐘唔夠佢就返轉頭,我又好懶醒咁同佢講: 唔記得帶風褸呢~
佢話: 頭先出門口時我問你 "我有無帶漏野?", 你就隊袋垃圾俾我丟,咁我就走左去丟喇~
oh,係喎,我隱約聽到你問我野,但無聽入耳喎~
---------------------------------------------------------------------------------
好喇,頭先佢打電話俾我,話今晚會遲d返,好似琴晚咁.
我 : 你琴晚...幾點返屋企架?我唔記得左...
老公:

沒有留言:

張貼留言