2011年9月25日

今日我大哂 - 第三擊 (晚餐)


本來想食salad bar, 但係晏晝個餐仲未消化哂,咁唯有食蔘雞湯.
我未食過什麼'土俗村蔘雞湯', 無得比較,但係呢一間既蔘雞湯絕對係好好味,係我既不二之選. 牛肋骨湯或者其他湯,我可以試其他餐廳,但係蔘雞湯我就一定只會食呢一間.
伴菜都整得好好食.

尤其是呢個泡菜,
. (老媽子,呢個泡菜好食過蜆湯個間,包你食到唔捨得走)

佢係韓方蔘雞湯,分健康同美容2種. 唔同既湯加入唔同藥材,有當歸,何首烏,北芪,鹿角, 葛根,黃耆, 甘草.
呢個係美容蔘雞湯 (女士食)
呢個係健康蔘雞湯(男士食)
唔知點解,真係好食到包係糯米裡面粒蒜頭都好好食,連個湯都飲哂,一滴不漏呀~

沒有留言:

張貼留言