2014年10月20日

宵夜 - 炸醬拉麵



隻佬夜晚返黎就嗌肚餓, 叫左佢好多次戒宵夜, 話極唔聽~

佢就自把自為整左個炸醬拉麵喇...我為左幫輕下佢, 我就話要食啖...

佢鐘意食拉麵, 次次食親都驚我食埋佢一份, 佢每次煮麵都會問我食唔食, 如果我話食既話佢就會整多個麵, 所以我每次都答佢'唔食', 但係每次佢煮完我都會食佢一啖既...

今晚我'好心'為左唔想佢食咁多, 佢又恩准我食一啖, 我就攞對涼衫竹咁長既筷子, 務求夾佢一大啖, 果真, 夾起左一半麵, 嚇得佢...







 




8 則留言:

  1. "炸醬麵" 我喺韓國鋪頭食過一次, 其實喺食咗一啖咁大把, 之後就成碗擺咗喺到無再陏過! 個人認為好難食. 其實果次都喺因為受到韓劇影響所以先去食既. 睇D韓國人成日食到好好味, 點知食落碗野喺無味既.

    回覆刪除
  2. 我都食過呢隻麵, 麵質都ok嘅, 不過唔知點解d炸醬係苦苦地, 無論係呢d麵或者炸醬杯麵, 個炸醬都係苦, 唔得甜, 反而喺餐廳食就好味啦, 你覺唔覺呢個問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前無咁苦,唔知係未改左配方呢。

      刪除
  3. 咦, 你做埋代購呀??? 入去fb睇下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,你like在我個page未呀?

      刪除