2014年10月13日

蜆麵

Date: 12 Oct 2014 (Sun)

睇完紅葉, 係時間晚飯醫肚...

清清地食蜆麵...

食蜆麵通常配呢隻即製泡菜...

6 則留言:

  1. 睇D蜆咁細隻好似無肉食既. 即製泡菜=無發酵過既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相角度問題, 其實幾好肉地架..
      係, 即日製...

      刪除
  2. 香港J2台"滋味行"韓國叫"Tasty Road" 我集集都有睇, 你有冇睇? D野食喺唔喺好食到好似佢2個形容到咁好食既?我個人認為無論喺表情,動作等都太誇張....你有冇跟過節目介紹去食過? OR其實系同香港一樣喺俾錢賣廣告咁既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係睇過一d片段, 我都覺得好誇, 覺得係導演要求佢地俾呢d表情, 其實韓國綜藝都好多做假(我覺得). 所以我唔相信亦唔會跟佢地去食..
      俾錢賣廣告唔出奇, 我老公公司都俾電視台'lau'過.

      刪除
  3. 蜆麵清清地又唔辣, 啱哂我hahaha~~~

    回覆刪除